Program lojalnościowy FAQ | Sklep internetowy Iwoniczanka
Pobierz aplikację

Instagram

facebook

Facebook

LinkedIn

LinkedIn

Poradnik użytkownik

Poradnik
użytkownika

Play Store

Play Store

App Store

App Store

X

Family

Iwoniczanka Family to specjalny program lojalnościowy stworzony przez firmę Iwoniczanka Sp. z o.o., w którym nagradzamy lojalnych klientów za ich zaangażowanie i częste korzystanie z usług.

Program Iwoniczanka Family dedykowany jest dla klientów bezpośrednich firmy Iwoniczanka Sp. z. o.o. Udział mogą wziąć zarówno klienci indywidualni jak i biznesowi.

Aby dołączyć do programu Iwoniczanka Family musisz być aktualnym klientem Iwoniczanki. Aby się zarejestrować przejdź na stronę iwoniczankafamily.pl i wybierz dowolną opcję rejestracji. Jeśli zdecydujesz się na rejestrację przez e-mail, po wprowadzeniu adresu e-mail i hasła otrzymasz wiadomość linkiem aktywacyjnym na swoją skrzynkę mailową. Kliknij ten link aby aktywować swoje konto. Uzupełnij niezbędne informacje w formularzu rejestracyjnym. My zajmiemy się przypisaniem Ci numeru klienta.

Jako członek programu lojalnościowego Iwoniczanka Family otrzymujesz szereg korzyści i benefity, które zostały stworzone specjalnie dla uczestników programu. W programie możesz zbierać punkty za zakupy wody Iwoniczanka oraz napojów Fantic i wymieniać je na atrakcyjne nagrody.

Nie, w programie nie ma możliwości składania zamówień. Aby zamówić nasze produkty przejdź do sklepu internetowego, naszej aplikacji lub skontaktuj się z biurem obsługi. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.

Aby zdobywać punkty w programie wystarczy regularnie kupować produkty z naszej oferty, za każdy transporter wody Iwoniczanka, napojów bądź soków Fantic otrzymasz 10 pkt, dodatkowo przewidzieliśmy szereg innych aktywności za które można zyskać bonusowe punkty.

Możesz sprawdzić stan swoich punktów logując się na swoje konto w aplikacji programu. Saldo Twoich punktów wyświetli się w lewym, górnym rogu stronu. Szczegółową historię przyznawanych i wymienianych punktów znajdziesz w zakładce „punkty”.

Zgromadzone punkty lojalnościowe można wykorzystać do wymiany na różne nagrody i korzyści. W aplikacji programu lojalnościowego znajdziesz katalog nagród, w którym można wymienić punkty na zniżki, darmowe produkty, vouchery lub inne atrakcyjne oferty.

Punkty lojalnościowe są ważne przez 365 dni od ich zdobycia. Po tym czasie punkty wygasają i nie można ich już wykorzystać. Pamiętaj, że regularne korzystanie z programu lojalnościowego pozwoli Ci utrzymać aktywne punkty. (punkty zdobyte przez aktywności dodatkowe tracą ważność w przypadku braku dokonania zakupu produktów w ciągu ostatnich 26 tygodni).

Nie, program lojalnościowy jest całkowicie bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się i dokonywać zakupów, aby zbierać punkty i korzystać z oferowanych nagród.

Tak, program lojalnościowy dla klientów indywidualnych ma 2 poziomy członkostwa, takie jak Standard i Premium . Członkowie Premium otrzymują dodatkowe korzyści, ekskluzywne oferty i dodatkowe nagrody.

Członkami Premium programu zostają klienci, którzy regularnie dokonują zakupów tj. min 20 wymian w ciągu 26 tygodni.

Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące programu lojalnościowego, możesz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta przez adres mailowy family@iwoniczanka.pl.

Nie, punkty lojalnościowe można zdobywać dopiero po dołączeniu do programu lojalnościowego "Iwoniczanka Family" od 1 września 2023. Zakupy dokonane przed dołączeniem nie kwalifikują się do zdobywania punktów lojalnościowych.

Program lojalnościowy Iwoniczanka Family jest przeznaczony zarówno dla klientów indywidualnych jak i dla firm bądź organizacji.

Nie ma limitu punktów, które możesz zebrać. Im więcej zamawiasz tym więcej punktów zyskujesz.

Nagrody dostarczy Ci Twój kierowca wraz z kolejną dostawą produktów najpóźniej do 30 dni roboczych. W przypadku nagród cyfrowych kod upoważniający do skorzystania ze środków zostanie przesłany na adres mailowy podany w programie lojalnościowym.

Tak, w każdym momencie możesz usunąć swoje konto w programie lojalnościowym. Uwaga! Po usunięciu konta Twoje niewykorzystane punkty przepadają.

Tak, w każdym momencie możesz cofnąć zgodę na przesyłanie treści marketingowych oraz handlowych w sekcji Twojego profilu w zakładce „Moje zgody”.

Punkty dodatkowe możesz zdobyć za szereg różnych czynności. Ich punktacja oraz dokładna instrukcja zdobywania umieszczona jest w sekcji „Punkty dodatkowe”.

baner-bg.png baner.png

Pobierz aplikację

i odkryj nowe możliwości